ASIAKASPALVELU ENGLANTI ONLINE SYKSY 2024

 

Tarvitsevatko yrityksen työntekijät sujuvuutta asiakaspalvelutilanteissa? Onko epävarmuutta myyntitilanteissa?

Pystyykö henkilökunta vastaamaan tuotteita koskeviin kysymyksiin sujuvasti? Miten vastataan kohteliaasti valituksiin tai palautteisiin?
Luonteva englannin kielen taito antaa itsevarmuutta sekä varmistaa onnistumisen asiakaspalvelutilanteissa.

Rentoa vuorovaikutus- ja keskustelutaidon harjoittelua ohjatusti. Koulutuksen aikana kasvatetaan sanasto, harjoitellaan fraaseja ja ilmaisutapoja, joita sovelletaan

päivittäisissä asiakaspalvelutilanteissa.

 

Toteutus: pienryhmässä Teams / Zoom kautta.

Language of Customer Service 

 

- Professional and Social situations

- Formal and Informal
- Idiomatic phrases

- Communicating Clearly and and Precisely


- Mobile or Multimedia situations and Phrases

- Dealing with Complaints


- Questions and Answers
- Giving Instructions and Directions

- Reacting to Feedback

- Recommending and Suggesting

- Dates and Time expressions


Koulutuksessa kehitetään englanninkielistä ilmaisua luontevammaksi. 

Small Talk -taidot luovat positiivisen ensivaikutelman siirryttäessä varsinaiseen asiaan.

Annetaan neuvoja, joilla saa välittömästi lisää varmuutta ja tehoa esiintymiseen.

Koulutus pidetään vain englannin kielellä.  Max 5 henkilöä / ryhmä, jotta koulutus olisi tehokkaampaa.
Osallistujan taso: A1.2 - A2.2.

TÄSMÄVALMENNUS 24 oppituntia

 

1 992,00 € + alv 24 % / ryhmä, sisältää tasotestauksen ja opetusaineiston.

 

Aikataulu: 6 x 3h (4x45min).

Ajankohta: Syyskuu - lokakuu 2024. Tarkka ajankohta sovitaan erikseen.

 

Ammattitaitoiset ja kokeneet kouluttajat:

Petronella Patrikainen, FM ja Sirpa Leppänen, FT

Ilmoittautumislomake

 

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

 

Maria Kunz, koulutuspäällikkö
Puh: 040 58 77 142
E-mail: maria.kunz@iwginstituutti.fi

Petronella Patrikainen, Education Specialist
Puh: 040 8350 786
E-mail: petronella.patrikainen@iwginstituutti.fi